min dag

Hej på er! Jag hoppas ni mår bra för med mig är det toppen. Min dag har varit kanon, jag har inte gjort allt för mycket men ändå liksom. Jag var ute i solen nästan hela eftermiddagen, fått lite färg i ansiktet och på armarna, vi fikade i solen, åt min favoritglass, plugggade lite fysik, lyssnade på härlig musik, sprungit en runda och ätit gott till middag. Klockan är redan halv 9, jag funderar på att lägga mig i sängen och kolla på någon film eller kanske se ett avsnitt av PLL, får se lite.
 
Tänkte iallafall ta och visa lite bilder från min dag, hoppas ni gillar det!
Take care / Clara
 
..och nej, det är inte min öl om någon reagerade på den bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0