Lyckad dag

Hej! Igår var jag som sagt på Göteborg horse show, med mamma. Fick det som en förtidig födelsedagspresent. Det var en riktigt lyckad dag, hade riktigt bra platser, sen kanske inte dagen var den bästa men jag nöjer mig verkligen med det. Det var två internationella hoppningar, mounted games, tömkörnigs uppvisning och clinic med Kevin staut! Så det var riktigt bra.
Jag hittade även lite på mässan, ett par handskar, en hv-polo piké för ett super pris, och strumpor. Ska spara resten av pengarna till ett par ridstövlar som snart ska inhandlad. Så jag var super nöjd med dagen verkligen!

Idag har jag varit ute och gått med mamma o seb. Såklart började det regna mitt i allt, haha. Nu ligger jag och kollar på dressyren från ghs. Ska kolla på Patrik sen ska jag städa mitt rum och ställa mig i duschen.
Ikväll, kommer gäster hit, ska äta och sen beger jag mig mot Julia för att umgås med henne och Clara en stund.
Men vi hörs! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0