Lördag

Hej på er! Vilket underbart väder det har varit idag, äntligen!
Började dagen  med att åka ut till stallet. Fixade i ordning allt och red sen ett pass i paddocken. Körde på lite markarbete och la ut en bom i a & c volten. Övade mycket övergångar från halt& skritt till galopp vilket hon var super duktig på och försökte oss på lite galoppombyten över själva bommen, och fick till ett jätte bra till slut så då slutade jag, skrittade ut lite på ängarna och sen fick hon bli ompysslad och käka lite morötter för att sedan gå ut till sina kompisar i hagen. Senare åkte jag ut till mormor, alla håller på med hennes ved typ. Gjorde typ ingenting men, åkte lite fyrhjuling med Jakob ner till sjön osådär, kul.
 
Nu ikväll, var jag på verkligen sjukt dåligt humör eller ja, jag kände mej bara väldigt nere.. Så tog ut cyklen och tog med mig kameran med musik i öronen och cyklade en runda. Får passa på när vädret är så fint, blev lite kort och det var ju det som sagt väldigt skönt iallafall. Nu ska jag ta det lugnt antar jag, kolla på tv eller något.
Men vi hörs nog mer imorgon! /Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0