Godmorgon

Godmorgon! Vaknar tidigt som vanligt. Men det gör inte så mycket. Nu ska jag göra mig en god frukost tror jag, kanske kolla ett avsnitt av oth samtidigt, får se hur det blir.

Vid tolv ska jag dra mig bort mot Ellen. Då ska vi typ käka o sen ska vi baka, haha asså det lär bli kaos i vårat kök. Jag Ellen och Carro tror jag ska baka tårta mot Hilda och Ida (dom som tror dom är proffs) haha men lätt att vår tårta kommer bli bäst för vi har inte ens kommit på något recept.. Aja det blir super.

Sen i eftermiddag/kväll ska jag försöka komma ut och gå en runda ska även försöka få med mig någon så jag slipper gå själv. Aja nog pratat. Vi hörs!/Moa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0