Fredag imorgon

Hej på er!
Idag i skolan var det kaos på eftermiddagen, fick världens magkatarr. Gick till skolsköterskan och fick en novalukol av henne, dock hjälpte det inte, det blev värre så pappa körde hem mig. Men nu mår jag bra iallafall.

Jag har precis beställt tre böcker, två i tillsammans serien, jag har redan den första så beställde de två andra. Sen beställde jag sms från soppero också, älskar den boken. Ska beställa de kommande tre också när de kommer ut i pocket för nu är det typ bara sånna hårda, haha. Jag älskar verkligen att läsa när man fått någon serie man fastnar för, så härligt.

Nog om det. Ska kanske kolla igenom läxorna till imorgon och sen börja tänka på att sova kanske, lite trött och sådär. Min helg kommer förmodligen bestå av plugg då jag jag har fysikprov på måndag och biologiprov på tisdag, på söndag är det iallafall match så det är något att se fram emot. Ha det så bra. /Clara

Trackback
RSS 2.0