Aldrig mer orientering

Ni ser rubriken? Hade orientering idag i typ tre timmar. Det enda som var bra var att vi bara hade två lektioner. Spanska som vi inte gjorde något på och matte som jag hade oförberett prov på, haha oh.. Vid tio slutade vi och vi stack hem och åt, då orienteringen började vid tolv-halv ett. Ni ser maten på bilderna där under, haha helt sjuka är vi. Sen hade vi då orientering. ALDRIG MER. Först körde jag , Hilda och Ida. Gick super , sen säger Johannes att vi måste köra själva för att uppnå E. Då fick jag såklart den svåraste banan. Men direkt efter första kontrollen hittade jag knutten och ekis, så vi gjorde det. Eller ja, vi var ute i en och en halv timme på en bana dom var 1,7 km.. Haha tur att vi hade så sjukt kul iallafall! Plurrade och var genomblöt när jag kom hem..

Nog om allt detta, det är ju iallafall ridning ikväll. Super, vet inte vad vi skulle göra riktigt men det märker vi. Aja , vi hörs! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0