15!!

DÅ VAR MAN 15!!

Hej på er! Gårdagen var super hos Julia. Dom sjöng även för mig klockan tolv mitt ute på gatan med när jag skulle hem, fina vänner. Dagen började med frukost på sängen och lite paket öppning. Sen när jag låg i sängen och nästan hade somnat så plingade några galningar på dörren här, och där stod Hilda, Ida och Ellen och sjöng. Så gulliga är dom, fick en gurka med godis. Tack finisar ❤

Pappa kom hit vid typ halv tre, fick pengar och umgicks lite med han. Efter det fick min bror ett ryck så vi gick ut och sprang en runda, haha. Skönt var det iallafall. Nu ska vi snart börja grilla och sen blir det lite gott osånt.

Vi hörs någon gång! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0