1 vecka kvar

Hej! Min dag började med att gå en runda med mamma. Har solat någon timme med, blev lite röd runt ögonen men det är inte lika farligt just nu. Sen har jag inte gjort så mycket. Grillade ikväll och fy i helsingland va gott det va. Känns typ som sommar nu, och det är inte alls långt kvar tills sommarlovet, tummen upp!
 
Imorgon är det måndag och det innebär ny vecka. Denna veckan som kommer blir ju ganska rolig, fredag är det göteborgs horse show, och på söndag fyller ju faktiskt jag år. Känns lite konstigt, var ju inte längesedan man sa att det var två månader tills man fyllde år. Men imorgon är det skola till klockan tre, sen hem med ellen och kolla igenom vårat engelska tal. På kvällen blir det ridning, hoppning tror jag det står på schemat igen, med finaste Bounty. Ska försöka få mamma att filma med, alltid kul att ha.
Men nu ska jag ta det lugnt och ladda upp lite inför kommande veckan. Ha en fortsatt bra dag! /Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0