text i massor

Hej allesammans.
Träningen idag gick helt okej, många var helt flum men kul var det iallafall, sista träningen för detta året, börjar typ på onsdagen innan skolan börjar nästa år, menmen.. Har fått i mig lite mat och ska nog gå ner och duscha nu, känner mig inte så fräsch precis. Ser ändå fram emot skolan imorgon, sjukt kul skoldag med bild och allt, bästa!! Julmusik och julpyssel, så himla mysigt i bildsalen, men jaja nog om det nu. Nej men nu måste jag kila ner och duscha, får se om det kommer något mer inlägg lite senare här på kvällskvisten, haha lät lite roligt men måste sluta babbla på nu, blir så när jag sitter här, skriver en massa tråkigheter men så får det bli, inläggen kan bli lite långtråkiga då mendet får ni tåla! Ska sluta skriva nu så hörs vi av ikväll eller imorgon eftermiddag. Ska umgås med min fina vän Ida, var ett tag sen nu men ska bli skojigt! men puss och hej!!
/clara
 
Känner att det kanske inte blir så hmla roliga bilder här men det blir bilder iallafall och det är väl huvudsaken? Tänkte lägga ut en bild på mina nya jeans som jag köpte i fredags på VeroModa också, love them!! Får se om jag gör det ikväll eller imorgon, får se om jag orkar! Tror det är tredje gången jag säger det nu men nu måste jag dra från datorn en stund och hitta på något annat, återkommer kanske senare men något intressantare haha! Puss igen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0