Sista lektionen

 
Kom precis hem från Gark. Red som sagt Lee och vi hoppade bana. Gick riktigt bra dock vägrade hon på ett hinder då vi fick in lite ojämna galoppsprång men attans vad nära det var jag trillade av, men på något sätt lyckades jag kravla mig upp igen , haha.
Var lite jobbigt efter lektionen när vi sa hejdå till alla & speciellt Monika , kommer sakna henne så!
Men men , lär ju träffa alla sen ändå men det är ju alltid jobbigt att säga hejdå.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen , sen blir det bara softa lite och njuta av läxfriheten.
Imon kör vi på sista skoldagen , kort dag med bara fyra lektioner.
 
Nej nu ska jag sluta snacka, men kommer inte blogga mer idag ,så vi hörs imon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0