rubrik

Godkväll!
Idag har jag varit med min fina vän Ida. Vi kollade film, flummade lite som vanligt, och pratade. Resten av kvällen har jag bara slappat och tagit det lugnt. Ska kolla lite bloggar och sånt nu innan jag drar och sover, supertrött.
 
Tre dagar till Jul och jag längtar ihjäl mig, det mysigaste som finns! Imorgon ska vi klä granen och lite sånt mysigt. Kanske blir att jag springer en runda också, får se. Hoppas ni haft en fin fredag, (utan en undergång).. Hahha, var ganska rädd igårkväll även fast jag typ inte trodde på det men vi lever, woopwoop hehe! Vi hörs imorgon.
/Clara
 
Väldans vad söt man var här då, eller? Haha nej men bjuder. Den där utväxten är gräslig, har den just nu och på torsdag ska den skiten bort! Hatar den..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0