Njuter

 
Oja, njuter av lovet ,hoppas jag att ni gör? Det gör jag iallfall.
Var som sagt avslutning i skolan , sen efter det innebandy niorna mot lärarna, tråkigt nog så vann lärarna.
Sen så samlades klassen och vi fick våra betyg. Slutade väl runt halv elva, då stack alla tjejer i klasser ner till Göstas och fikade, jättemysigt. Några timmar i eftermiddags spenderade jag med Clara & Julia , vi lagade mat och lite sådär. Ikväll har jag inte gjort nånting ,bara suttit framför datan , kollat lite på gamla julkalendrar och sådär.
Imorgon blir det bara att ta det lugnt och sova ut. Tror jag ska baka julgodis med,vilket nog blir mysigt!
 
Men ja , jag ska väl inte tjata på . Blir ingen mer bloggning för mig idag ,så vi ses imorgon!!
 
/Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0