Mina nyårslöften.

Jag tänkte skriva mina nyårlöften eftersom jag ändå inte har något speciellt för mig just nu.
 
* Sluta äta godis och andra godsaker, typ byt ut mot grönsaker och frukt. Har faktiskt redan börjat med det, skitgott att typ äta gurka, morötter och tomater på kvällarna. haha.
 
* Träna mera. Alltså har ju börjat vara ute gå nu, dock inte igår och idag men får väl skylla på att det var jul oså, men så ofta som möjligt så blir det bra. Får inte glömma och göra mina träningsövningar på kvällarna heller, har dem på en App.
 
* Sluta svära. Jag svär inte lika mycket som jag gjorde förr men svordomarna finns fortfarande där, låter ju så fult.
 
Kommer inte på något mer nu.
/Clara
† Sandrasofiaa -† Sandrasofiaa -† Sandrasofiaa -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter appen?

2012-12-27 @ 18:12:35
Postat av: Anonym

vad heter appen?

2012-12-27 @ 18:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0