Min klass

Fick en kommentar om vi kunde skriva lite om vår klass och det kan jag göra iallfall! / Moa
 
Jag går då i klass 8b.
När jag skulle börja sjuan var jag ganska onöjd , trodde att klassen skulle bli riktigt dålig .
Men där kan jag helt ändra mig nu. Min klass är nog den mest konstigaste klassen någonsin haha.
I sjuan var det tjejerna mot killarna, så fort någon sa något kom någon och kommenterade något dåligt.
Och efter idrottslektionerna var det inte lätt för lärarna att ha lektion med oss , då var det typ krig ,haha.
Nu när vi började åttan , hände något och det blev helt annorlunda. Alla har nog mognat lite , och nu kan alla i klassen sitta tillsammans på rasterna och prata osådär.
Sen är det väl fortfarande lite uppdelat ,dock inte hos tjejerna då vi är bara 7 tjejer , vilket faktiskt kan vara ganska skönt ibland. Killarna är väl 15 st och där är det mer uppdelat , de pratiga, de tysta ,de sportiga , datanördarna typ.
Men när alla är tillsammans har vi riktigt roligt , alla kommentarer i klassen är ju hur roliga som helst.
Även fast vi blir riktigt trötta på varandra ibland brukar det gå över. Hade jag inte gått i en sån rolig klass hade skolan varit skit tråkig och jag kan ju inte mer än säga att jag saknar den otroligt mycket just nu!♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0