Min klass

/Clara.
 
Jag kan väl skriva lite om min klass också, dock så har vi bara gått tillsammans en termin men ska försöka skriva litegrann ändå.
 
Jag går somsagt i 7c och trivs skitbra!!
Vi är en ganska galen och glad klass, skrattar alltid på våra lektioner för vissa kommer med så roliga kommentarer så man håller på att dö ibland, haha.
Alltså vet inte vad jag ska skriva? I början var det typ att alla är med alla men nu börjar det bli typ små gäng vilket jag tycker är ganska skönt, visst det är ju kul när man är många oså också men ibland kan det bli jobbigt, enligt mig då.
 
Jag var inte ett dugg skeptisk till att börja i denna klass, fick med mig alla mina tjejkompisar som jag ville gå med och träffade massa nya, sjukt glad att jag hamnade i denna klassen!
 
Alltså vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, isåfall får ni väl fråga haha!
7c ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyllos

2012-12-29 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0