Lovstart!

Så, nu hinner jag sätta mig och skriva lite.
Som sagt, städade idag på eftermiddag måste man väl säga haha då jag började runt ett , men aja.
Duschade lite snabbt ,sen hängde jag med mamma ner och handlade lite. Åt , och sen runt åtta började jag göra godis, idag fick det bli twix. Det gick faktiskt bra för en gångs skull ,brände mig bara en gång ,haha!
Nu står de i kylen och håller på att stela lite. Imorgon ska jag åka ut till min mormor och hjälpa henne lite nu innan jul & allt. Blir nog mysigt , men det innebär att uppdateringen inte kommer vara så bra. Kan hända att jag slänger upp något inställt inlägg under dagen. Annars tror jag nog ni klarar er med Claras uppdatering!
 
Nu ska jag planera lite saker med Ellen min fina vän , och sen titta på någon film tror jag!
Vi hörs imorgon!!
/Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0