LÖRDAG

Hej på er.
Var som sagt i Ullared idag. Blev lite saker ,mest julklappar och sånt vilket var bra.
Såklart mycket folk så är hur trött som helst. Ikväll gjorde jag rocky road och jag lyckades ännu en gång med mina bak, haha. Fick även en för tidig julklapp idag så min kväll har bara gått åt , åt lilla den!
Imorgon ska jag städa mitt rum ,byta sängkläder , byta julklappar med Clara & Julia , fixa en riktigt rolig sak med Ellen ,haha så var beredda imon  kväll! Och sen blir det väl lite uppersittarkväll & mys.
Imorgon ska jag försöka hinna uppdatera lite bättre, men det är väl såhär lite fullt upp innan jul.
Men nu kan jag mobil blogga bättre, för jag har min lilla Herman !
I mellandagarna ska väl jag Clara &Julia även shoppa, längtar att spendera pengar ,hehe!
Ne men nu ska jag forsätta vara lite social mot mina kompisar & titta lite på tv.
Ha en fortsatt bra kväll!
/ Moa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0