Kvällen

Kvällen var ju som sagt hos Julia med henne och Clara , vi hade det roligt och vi pratade typ igenom en massa olika saker, vilket är skönt ibland !
Imorgon är det nyårsafton och ja Julia kommer till mig så ska vi typ va o sen vet jag inte om vi går hem till henne lite med eller träffar Clara och dom lite på kvällen sen, vi får alltså se vad dagen har att bjuda på! Men skulle lagt ut dag 17 idag men orkar inte så jag slänger upp två dagar imon istället. Har även fixat ett litet inlägg om året , inte så värst bra men hade inte något att göra igår så gjorde ett inlägg lite snabbt!
Ne men nu ska jag lyssna lite på musik sen sova tror jag , så vi hörs senare!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0