Godmiddag!

 
Hej på er!
Igår sov som sagt Clara & Julia här oss mig , vi hade det riktigt mysigt.
Somnade ganska sent ,efter att vi låg o pratade en bra stund. Idag vaknade vi runt tio.
De gick hem vid tolv ,så nu har jag bara städat i ordning lite efter oss och kollat på Julkalendern som jag har missat två avsnitt av. Idag blir det bara att ta det lugnt och plugga lite som vanligt på söndagar.
 
Headern som vi har just nu är bara tillfällig och förhoppningsvis kommer det en finare snart , och när hela bloggen är i ordning så kommer vi uppdatera mycket bättre & roligare.
Vi kommer även hoppa över dag två på listan , då det var ungefär samma sak som dag 1 , så snart slänger jag upp dag 3 . Ha det bra så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0