glad tjej!!

Godkväll och hoppas ni haft en underbar julafton oavsett hur ni firat den, jag har iallafall firat den med delar av min härliga släkt! Fick mycket fint, är jätteglad även om jag visste det mesta som jag skulle få. Kan väl skriva upp litegrann.
 
* En klocka
* En dockningsstation.
* En kofta.
* En skinnjacka.
* En klänning.
* Ett par jeans.
* En pälsväst.
* Ett halsband.
* En nyckelring som man kan ha bilder i, asså typ bildspel.
* En pyjamas.
* En besticklåda.
* En chokladask.
* Godis.
* Pengar.
* En bok om fotbollsspelare.
 
Vet inte om jag har fått med mig allt men är iallafall supernöjd med allting, tack alla! ♥
 
Släkten har åkt hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik med min docka (nej inte en docka man leker med) haha, min dockningsstation för att vara exakt, och för er som inte vet vad det är så sätter man mobilen där i så kommer det musik, grymt ljud har den så njuter av musiken nu alltså! hehe, ne men ja. Jag tänker skriva dag 11 imorgon tyvärr för jag orkar verkligen inte nu och jag vill att det ska bli så bra som möjligt också.
 
Imorgon ska vi iallafall till farmor och farfar på lunch, kalkon och potatis! Så himla gott. Det gör vi alltid på juldagen, dock så blir inte så många detta året för att delar av släkten är utomlands, men så får det bli. På kvällen ska vi till familjen Wallentin, vi är alltid hos dem eller dem hos oss på juldagskvällen. Ska inte sitta här och skriva allt vad jag gör under alla "juldagarna" nu haha, vi hörs imorgon!
/Clara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0