Dagen

Började med att åka ut till mormor idag runt elva. Först var vi ute och fixade en hel del saker. Sedan gick vi in och höll på lite , hjälper henne lite nu innan jul. Gjorde klart mina pepparkakshus , oherregud höll på & ge upp en gång då mitt humör är upp och ner hela tiden idag.. Men till slut blev dom faktiskt helt okej ändå som tur väl va!
När jag kom hem tittade jag på film , var sjukt trött & är faktiskt fortfarande. Åt lite senare & nu sitter jag i sängen med datan igen , som vanligt .
Imorgon ska jag åka till Ullared en stund ,fixa dom sista julklapparna & paket till julklappsspelet , konstigt att jag alltid är ute i sista sekund? Sen på kvällen hade jag tänkt och baka rocky road eller om jag gör det på söndag, beror lite på hur trött jag är , vet ju att jag brukar bli slö efter några timmar i Ullared .
Så uppdatering blir väl heller inte på topp imon , då mitt internet inte funkar på min mobil just nu, men efter jul så kommer jag uppdatera mycket mer via mobilen. Men jag ska försöka slänga in något tidsinställt .
Ne nu får jag sluta tjata. Hörs!
/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0