Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna

Ja ni..
Fotboll : Det började jag väl på direkt när man fick börja  , alltså man spelade killar & tjejer tillsammans.
Dock så fastnade jag inte riktigt för det, tyckte inte det var kul. Just nu , kan jag tycka det är kul ibland . Typ på sommaren om man spelar lite halvt oseriös fotboll med sina kompissar är det ju jätteroligt men annars i skolan , på idrotten tycker jag inte det är så värst roligt. Så ne fotboll fastnade jag inte för.
 
Gymnastik: Kallar man det sport ? Aja ,det gick jag med på när man var mindre sån där gympa alla gick på typ haha.
 
Showdance : Vet inte heller om jag kan kalla det sport? Men det tyckte jag var riktigt roligt ,synd bara att de typ la ner det.
 
Ridning: Vet att många inte tycker det är en sport. Men liksom säg då vad det är istället? Ridit  , har jag gjort i ca 7 år och jag har aldrig tröttnat på hästar & att rida. Har tyvärr aldrig haft en egen häst , men jag har ridit på ridskola alla mina år . Sedan har jag ridit in en b-ponny , och detta året red jag till en d-ponny på fyra år. Tyvärr funkade inte det riktigt mellan oss & dom som ägde Delight . Jag vet att jag inte kommer kunna få/köpa en häst innan jag blir 18 typ , men just nu skulle jag nog inte hinna med en egen häst ändå. Men det händer att jag hjälper till med olika hästar som vissa behöver hjälp. Nu 2013 får vi se hur allt blir , då vi får ny ridlärare men jag ska ge henne en chans även fast ingen kommer kunna ta Monikas grymma plats. Men ja , ridning är verkligen det jag fastnat för och jag kommer aldrig tröttna kan jag säga! ♥
 
Sen ett tag ,var jag inne på att börja på innebandy & friidrott vilket jag ångrar att jag inte började på något av det då jag tycker det är sjukt roligt!
/Moa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0