Dag 8: Sporter jag gått på genom tiderna.

Gymnastik: Gick på det när jag var väldigt liten och tyckte typ det var jättekul. Typ lekte massa lekar osånt skoj haha, men sen typ var jag med på någon uppvisning med har jag för mig? Aja.
 
Showdance: Gick på det i 1:an, tyckte verkligen det var skitkul och blev typ sur när det slutade, kommer ihåg att vi hade Grease och typ "my number one" av Helena Paparouzzo eller något. Har kollat på den videon flera gånger hemma hos Ida, så gulliga!!
 
Friidrott: Tyckte det var jättekul. Var hyfsat bra på typ höjd, längd och kula också så vet inte varför jag slutade men tröttnade väl. Var med i några tävlingar också.
 
Ridning: Gick på det i 2år? Aja, något sånt var det iallafall. Kunde typ rida när jag började på ridskola för jag hade ridit med Moa innan och hon hade lärt mig eller så, tyckte det var jättekul men tröttnade på det också..
 
Fotboll: Spelat fotboll sen jag var åtta så det är ett tag. Började spela med 98:orna när jag började, sen spelade vi med 00:orna och två år själva tror jag, och detta året med 98:orna igen. Spelar fortfarande och det är superkul, spelar back nu. Förut var jag topp men typ tröttnade och kände att jag inte passade in där mer eller något haha.
 
Innebandy: Spelat innebandy sen jag var 10 och det är lätt den roligaste sporten som finns, älskar det! Spelar topp där. Vi spelar serie för första gången detta året och det går verkligen sjukt bra, ligger tvåa i ena serien och fyra i andra. Har även spelat Warbergsspelen två gånger, sjukt rolig cup!
 
Aja, det var väl det tror jag! hehe,
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0