Dag 7. Min närmsta vänner.

1. Clara Sandberg. Tjejen som jag har bloggen ihop med.
Jag och Clara har känt varandra typ hela livet tror jag , det började väl med att våra bröder gick hos dagmamman ihop och sen när vi båda började så blev vi också kompisar.
Clara, är ett år yngre än mej , vilket man inte kan tro då hon är sjukt mogen för sin ålder, både hur hon tänker och hur hon ser ut . Våra minnen är oslagsbara och jag skulle göra vad som helst för att inte behöva förlora henne.
Vi har aldrig haft något speciellt bråk , utan kanske mer småtjafs. Tyvärr så var vi inte lika mycket när jag gick i sjuan och hon i sexan då vi gick på olika skolor . Men nu tycker jag att vi hittat tillbaka lite mer och vi försöker vara några gånger i veckan. Det är svårt ibland att hitta tid för varandra, då vi båda har olika intressen.
Hon är sjukt duktig på både innebandy & fotboll , en riktig stjärna! Clara, vet nog allt om mig , så fort något har hänt så är Clara den första jag kommer berätta för. Jag litar på henne fullt ut , och är sjukt glad över att jag har henne som vän. Vi har hur många minnen som helst och jag skulle kunna skriva en hel bibel om henne .
Clara , du är världens finaste vän och jag älskar dej sjukt mycket !♥
 
2. Ellen Stenberg.
Oj , denna tjejen gick jag på samma skola i hela 7 år , utan att ens lärt känna.
Visst ,man visste vilka man var men inget mer . När vi sedan började sjuan , kom jag inte riktigt med någon som jag var "super " bra vän med .Alltså jag var inte riktigt fäst med någon kompis när jag gick i mellanstadiet då jag umgicks ganska mycker med Clara & Julia. Men jag & Ellen kom i samma klass . Jag kom ihåg första dagen , att det var du & jag som började va på raster och sånt . Vi hade valt samma språk och vi både såg ut som två frågetecken i början , så vi började plugga ihop en hel del . Sen bara växte det , och jag insåg att jag & Ellen är hur lika som helst, vi har sån sjukt dålig humor så det inte finns , vi är båda riktigt klumpiga och det går inte en dag utan att vi slår oss. Nu är jag & Ellen som systrar , även fast vi blir trötta på varandra ibland , kan man inget annat än sakna våra skratt. Vi har också en hel del minnen & det lär bli fler.
Ellen, jag är så sjukt glad att vi kom i samma klass ,älskar dig & jag vill aldrig förlora dig! ♥
3. Julia Carlsson
Julia , är alltså Claras granne  . Hon & Clara umgicks ju en hel del .Sen började det väl att alla tre var lite då och då . Men sen rätt va det va så blev vi som ett litet gäng alla tre. Julia är också ett ynge än mej , men det tror man inte heller , utan båda tjejerna är så grymt mogna.
Det blev mer och mer att vi tre började umgås , och vi började ta tåget till halmstad ganska ofta och hade det hur kul som helst.
Vi var inte heller så mycket förra året , då vi också gick på olika skolor . Men som sagt nu försöker vi så mycket som helst mellan alla prov & aktiviteter.
Julia , är en hur snäll människa som helst, hon får en alltid att skratta bara genom att säga små saker.
Om det ibland bara är helt tyst så kan Julia komma ut med ett ord som får en att dö av skratt , och det brukar sluta med att man ligger på golvet och skrattar.
Julia ,du är också en sjukt fin vän! Älskar dej & vill inte förlora dig! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0