Dag 7. Min närmsta vänner.

 
Alltså jag har verkligen sjukt många bra vänner men jag tänker bara välja tre här och det är mina allra bästa vänner!♥
 
MOA
Jag och Moa har känt varandra sen vi var små knottar, haha. Vi gick iallafall hos samma dagmamma och blev typ bästa vänner direkt. Vi var typ varje dag. Vi har också skitkul ihop och skrattar jämt.
Vi delar inte samma intresse men det gör ingenting. När hon började 7:an förra året gled vi typ ifrån varandra lite och varför vet jag inte men nu när jag började 7:an har vi börjat va mycket mera igen.
Hon är ärlig, omtänksam, snäll, rolig osv. Hon har världens sämsta humor men jag kan inte låta bli att skratta åt henne ändå, (kan bero på att jag har lika dålig ..).Hon rider och är verkligen grym på det!!  Jag och Moa har så jädra många minnen ihop och hoppas på en massa fler! Moa vet exakt allt om mig och om jag har något problem hör jag oftast av mig till henne i första hand, hon får mig på bra humör då och tröstar mig om det har hänt något!
Vill aldrig förlora dig, vänner livet ut, love you! ♥
Två söta gamla bilder hittade jag också!!
 
IDA
Jag lärde känna Ida när vi började förskolan för då började vi i samma klass, dock så blev vi inte bästa vänner då, (tror jag inte) haha. Vi blev bästa vänner i 3:an, jag kommer ihåg exakt. Vi skulle gå och bada med skolan så hade jag och Ida bestämt att vi skulle gå, sen helt plötsligt sa någon av oss "Ska vi bli bästa vänner?" eller något sådant, haha gulligt! Så vi har hållt ihop väldigt mycket sen 3:an trots att vi inte gick i samma klass 4:an, 5:an och 6:an.
Vi delar samma intressen och har alltid roligt ihop. Vi båda har världens sämsta humor, vi kan liksom skratta åt ingenting. Hon finns alltid där för mig och lyssnar alltid när jag har något viktigt eller kanske något känsligt att berätta, jag kan berätta vad som helst för henne utan att hon sprider vidare det och jag litar på henne upp till 100%. Hon är också den jag berättar allt för först om jag har något problem!
Hon är grym på att baka och en dag ger hon nog ut en bakbok, hihi!
Ett plus är att hon alltid är positiv, är inte ofta man ser henne negativ.
Vill aldrig förlora dig, vänner föralltid!! Love you ♥
 
JULIA
Jag lärde känna Julia genom att vi bor grannar. Vi va nog ganska mycket när vi var små, men inte lika mycket typ när vi gick på lågstadiet. Vi började samma klass när vi började 4:an och det var nog då vi blev bästa vänner på riktigt faktiskt, började va mer osånt.
Julia är sjukt rolig, hon kan liksom säga ett helt vanligt ord i någon konstig dialekt och så skrattar man ihjäl sig, haha.
Jag litar på henne och kan berätta allt för henne, hon är som både Ida och Moa, en av dem första jag berättar saker för liksom. Hon har sjukt dålig humor hon också, jag skrattar åt henne men hon skrattar inte åt mig, haha, har nog lite sämre.. Vi hänger ihop ganska mycket och tjaffsar endel men det går över sen, det är väl så riktigta vänner gör? Hehe. Julia vet nog också allt om mig, och hon sprider inte det som jag berättar för henne vidare, så jag litar på henne.
Vill aldrig förlora dig, en gång vänner, alltid vänner! Love you ♥
 
 
 
Så glad att jag har er vid min sida allihopa, ni är guld världa! Puss på er! ♥
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0