Dag 6. En sak jag älskar från min garderob.

 
Oj, vad svårt . Har nog inte riktigt något jag riktigt älskar faktiskt..
Men kan väl ta min nya gråsvarta stickade tröja med typ paljetter i som jag hade idag på avslutningen.
Köpte den i lördags , kommer från Veromoda. Men ja , älskar vet jag väl inte riktigt haha . Tycker den är snygg , man kan ha den även till fest/lite finare eller bara vanligt till vardags . Går att matcha till både svarta byxor och jeans. Den går att ha utan något under , eller något linne med lite volang nedanför tycker jag är snyggt.
Idag så körde jag på ett svart linne under med en sån krage där uppe , tycker det blir ganska snyggt i halsen , dock så var inte linnet så långt så att "volangerna" syntes.
 
/Moa
 
 
skitfula bilder och tröjan gör sig inte rättvis på bilderna , men ni står nog ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0