Dag 5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.

 
Oj, vad svårt .Finns så sjukt många tillfällen jag skulle vilja uppleva igen och kanske ändra på en hel del saker som man inte gjorde eller så , men ja.
Vet inte riktigt om  jag skulle kalla det tillfälle , utan mer som upplevelse kanske..Så jag ändrar lite på denna och skriver mer upplevelse för tillfälle vet jag inte riktigt ..
Men okej upplevelse , lätt i somras. När jag var på Ulrik Munthers konsert i Gnosjö . Jag hade längtat så att få se han & höra han sjunga , hade inte sett han i verkligheten innan så det skulle ju självklart bli sjukt roligt.
Ååh det var så sjukt bra ,han var ju lika bra live och sen när man fick träffa han efter och han skrev autograf . (Självklart skämde jag  ut mig också) Jag ångrar dock att jag inte stannade kvar längre på kvällen ,för det var en hel del som hade gjort det och dom hade fått prata med han och ta bilder när han skulle åka iväg. Men det var ett bra slut på sommarlovet , och jag kom ihåg att flera dagar efter konserten satt jag bara och lyssnade på hans musik ,haha!
 
Svårt att beskriva , men det får bli detta !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0