Dag 5: Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.

Detta är nog en av dem svåraste "dagarna" på listan om jag ska vara ärlig, finns så himla mycket men ska försöka välja ut något iallafall.
Punkt 1: Liseberg med klassen och andra klassen helt klart, gud vad kul det var! Först Fångarna på Älfsborgs fästning och sen Liseberg, Började dagen med massa tävlingar på Älfsborgs fästning, sjukt kul för det var verkligen som på riktigt typ haha, efter det Liseberg, gick runt i parken och åkte allt, flummade som aldrig förr och hade så sjukt kul. Hemresan med, åh bästa!! ♥
 
Punkt 2: Skara cupen! Bästa cupen inom fotboll som jag varit på hehe, grymt bra matcher spelade vi och hade så himla roligt tillsammans allihopa. Gick även på Skara sommarland en dag, fy vad skoj! Träffade en massa nya folk och bara levde livet liksom, saknar verkligen detta!!
 
Punkt 3: Liseberg med Moa, skitskoj. Åkte allt tusen gånger om, skrattade som aldrig för och bara hade det för himla roligt. Kållerado tusen gånger om = dyngsura och massa sånt, måste göras om!!
 
Punkt 4: Marknadsdagen och kvällen på torget. Hade verkligen skitkul med alla mina fina vänner, gick på markaden en liten stund bara (sämsta ever) haha, på kvällen käkade vi på Alex och skrattade som aldrig förr, har nog aldrig skrattat så mycket haha. Kollade på någon föreställning, snackade och hoppade i hoppborgar! Så himla roligt, måste verkligen göras om!
 
Fyra saker jag valde ut men självklart finns det tusen andra saker, det var det iallafall. Hörs senare puss!
/ Clara
 
Bild 1: Liseberg
Bild 2: Marknadsdagen
Bild 3: Sofia o Carro i bussen mot Skara
Bild 4: Hilda, Moa och jag i Skara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0