Dag 4 : Såhär ser jag på mig själv.

Jag ser nog mig själv som en ganska snäll person , som alltid försöker göra sina vänner glada .
Alltid när någon vill prata eller behöver säga något så lyssnar jag alltid på dom , får jag hoppas.
I början när man lär känna mig kan jag vara ganska blyg men när man sen känner mig väl , så är jag väl som de flesta, galna pratglada osv.
Jag har alltid varit mig själv och inte brytt mig så mycket om vad andra tycker & tänker . Liksom jag rider , vilket många tycker är fjantigt , jag konfimerar inte mig , inte för jag inte gillar kyrkan , men jag tycker inte det är roligt och jag gör hellre roligare saker och har mer tid till annat liksom.
Jag är väl för det mesta glad och skrattar åt det mesta och har världens torraste humor , men när jag inte är på humör så är jag inte så värst rolig att vara med , speciellt inte på morgonen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0