Dag 4: Såhär ser jag på mig själv.

Ganska svårt att beskriva sig själv enligt mig men ska göra mitt bästa.
Jag ser mig själv som en snäll och omtänksam person som alltid låter alla vara med och jag försöker alltid gå runt med ett leénde på läpparna för jag vet att det smittar av sig.
Jag är ganska blyg för folk som inte känner mig, men sen blir jag helt galen, fråga bara mina kompisar haha. Jag är feg också för den delen, hahahaha..
Jag är pratglad och både pratar och skrattar mycket, men när jag är sur så vill jag typ inte ha med någon att göra haha, typ i skolan när alla frågar massa och man inte är på humör vill man typ bara skrika TYST! rakt upp i den personens ansikte haha, men oftast är det inte så.
 
Ni får nöja er med detta för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva mer. Nu ska jag iallafall kolla på "Julens hjältar", sjukt bra Julkalender som jag kollade på skitmycket när jag var liten, ska nog ta och se Dieselråttor och sjömansmöss, bästa julkalendrarna alltså, dem var mycket bättre typ för 10 år sedan än vad dem är nu, aja, hejsvejs!!
/clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0