Dag 3: Mitt drömresemål

Ååh vad svårt!
Men jag har alltid velat åka till Australien . För något jag skulle vilja göra är att dyka bland rev och sånt där vid Stora Bärrierrevet, det är ju så sjukt häftigt och hade varit otroligt roligt. Sen finns det ju massor av olika djur och sånt där!
 
Men mitt drömresemål är nog ändå att åka till typ Spanien med några kompisar och ha det sjukt roligt.
Jag Clara & Julia , har ju bestämt att åka utomlands ihop när vi blir lite äldre och det hade ju inte varit helt fel?
Kände att jag inte fick ut så mycket av detta inlägget , men jag vet inte riktigt vad jag vill åka med ja som sagt Australien hade inte varit helt fel.
 
/ Moa
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0