Dag 11. Berätta om din bloggpartner

Jag ska alltså berätta om Clara. Skrev ju ett inlägg om henne för någon dag sedan men aja.
Clara är en mogen och jätte snäll tjej , hon är ganska blyg , men när man väl känner henne kan hon bli hel galen.
Vi är ganska lika ,vi kan hata och älska samma saker , när vi inte på humör ska man inte prata på oss , och när vi inte har fått mat i oss kan vi bli på riktigt dåligt humör. Men vi har båda otroligt torr humor , kan skratta åt små saker som bara vi förstår oss på.
Clara, har alltid så sjukt fina kläder på sig och jag önskar att jag hade hennes garderob.
Hon är sjukt grym på både innebandy & fotboll och hon är jätte duktig på fotografera också.
Som sagt, Clara är ju den första jag går till ifall det hänt något . Jag litar på henne fullt ut , och jag känner att jag kan prata allt mellan himmel och jord med henne.
Vi har ju känt varandra sen vi var jättesmå och jag är verkligen glad över att vi lärde känna varandra så bra.
Jag kan se på Clara ifall det hänt något bra eller dåligt.
Våra minnen är många och värdefulla , jag hoppas verkligen på flera och att vi inte tappar kontakten när vi blir äldre.
Du är den bästa vännen jag har & jag älskar dig! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0