Dag 11: Berätta om din bloggpartner.

Alltså jag och Moa är ju ganska lika oså så Moa har nog redan skrivit det mesta men jag ska försöka iallafall!
 
Moa är nästan alltid på bra humör och skrattar väldigt mycket, hon är positiv och vill helst hitta på saker eller vad man ska säga. Jag har alltid roligt med henne förutom när vi är sura, då sitter vi typ i varsitt hörn i ett rum med mobilerna haha. Jag och Moa har så sjukt många minnen ihop.
 
Moa har en film på oss två när vi badar i Sandvik, Moa går och fryser i vattnet medans jag typ skuttar runt. Hon typ bara: Ska vi gå upp?.. Jag simmar under vattnet och helt från ingenstans kommer jag upp och bara: Jag gillar att bada helt kaxigt typ, hahahahha och Moa kollar på mig med värsta blicken. Vi måste typ ha varit runt 10 år där eller något, jag och Moa kan sitta och skratta ihjäl oss åt den videon. (Såklart är det ju inte lika roligt när man inte sett den, så ni kanske inte fattar hehe).
 
Och en gång när vi var på Liseberg så typ åkte vi Lisebergsbanan 1000 gånger om och typ vinkade till alla, då var det en pizzabagare som gav oss värsta smilet och vinkade tillbaka, shiet vad vi skrattade haha!!
 
När vi gick hos dagmamman så brukade vi alltid klä ut oss med typ bröllopskläder och så satt vi oss vid pianot och spelade. Och ibland smög vi typ upp på övervåningen, badass haha..
 
När vi var i Österlen och pratade skånska på Ica för att smälta in, hahaha söta...
 
Moa är alltid lätt att prata med om man har något viktigt att berätta. Somsagt vi har känt varandra sen vi började hos dagmamma, vilket är sjukt längesedan och vi förstår varandra väldigt bra. Jag vill verkligen att vi ska hålla ihop livet ut, bästa vänner hela livet även om vi inte alls har samma framtidsplaner eller vad man säger.
Bästa vän, jag älskar dig!! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0