Dag 1 : En bild på mig + tio fakta

1.Jag är ca 165 cm lång.
2.Jag längtar grymt mycket till jul och lovet ♥
3.Jag tycker skolan är ganska rolig , men inte läxorna/proven.
4.Jag är typ beroende av Instagram & kollar det hela tiden.
5.Mat är det bästa som finns , och jag är inte så väst kräsen som Clara!
6.Jag är livrädd för spindlar.
7.Jag har svårt att berätta saker för personer , och det är nästan bara Clara & Julia jag kan prata med allt om..
8.Jag älskar folk med humor ,jag och Clara har nog den torraste humorn någonsin.
9.Många ser mej nog som blyg , men när man väl känner mig är jag ganska... galen?
10.Ridning är det bästa som finns och jag kommer lätt välja ridgymnasium när jag börjar ettan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0