2012

Ja ,detta året har väl gått otroligt fort..
Men rent ut sagt så har detta året varit skit dåligt och jag är glad att 2013 närmar sig.
Visst har det funnits bra saker i det hela också , men det flesta har bara slutat dåligt.
Okej , början av 2012 började jag rida mer på riktigt och äntligen igen få rida till en ungponny , vilket jag såg fram emot. Vi utvecklades båda två och även fast jag kunde åka hem rasande arg ena dagen och andra dagen åka hem skinanade glad. Tyvärr funkade det ju inte efter sommaren vilket är riktigt tråkigt men men..
 
Min klass funkade väl inte så värst bra i början av året heller , det var tjejerna mot killarna och lärarna hatade oss verkligen. Men nu efter sommarlovet har allt ändrats och alla har mognat till sig och nu är vi som en familj nästan.
 
Sommaren i år har nog ändå så varit en av dom bästa, jag hade Delight hemma i en månad och vi hann utvecklas otroligt.
 
Det var Falsterbo med Emelie , första gången för mig . Sverige lagvinst och rysningarna som kom när Jens red felfritt och Euphoria spelades högt , ååh vad jag saknar.
 
Liseberg med Clara , aldrig haft så kul i hela mitt liv , vi åkte ,åkte & åkte hela tiden. Blöta var vi efter 1000 varv i kållerado och natthumorn var värre än vanligt när vi åkte hem. KENTA+ gent eller Kent Aaaagent? ( dock bara vi som fattar)
 
Ulrik Munthers konsert såklart en av dom bästa höjdpunkterna som jag längtat och det var mycket bättre än vad jag trodde det skulle va.
 
Österlen , standard varje sommar . Trivs så sjukt bra där nere och att bara ta det lungt sola och komma bort från denna hålan . Skåne ♥
 
Så ja sommarn var det ända bra detta året skulle jag säga. Hösten i år har varit upp och ner , både glad och ledsen. Det har varit mycket i skolan , Monika slutar , och en hel del andra saker som jag inte tar upp här.
Men nu ser jag verkligen fram i mot 2013 , och vi ska göra det bästa av det tycker jag.
Jag ska fylla 15 år , gå sista terminen i åttan , få ny ridlärare , hitta på en massa roliga saker med mina kompisar.
Så nu kör vi 2013!!
/Moa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0