veckan

Hej! Får be om ursäkt för dålig uppdatering. Men jag känner att nu på lovet så kommer jag ju ha mer tid till att blogga egentligen men jag kommer dock inte lägga ner mitt lov på bloggen.Så jag uppdaterar lite när jag har lust, känner att jag mer vill njuta av lovet. Iallafall, dagen idag har varit bra. Så sjukt härligt väder ute idag, och det gick bra ute i stallet med. Hoppas på att det inte kommer mera snö nu då.
 
Imorgon så är det ju måndag vilket innebär ridning på Gark. Men det är ju röd dag imorgon så vi ska ha lektionen på förmiddagen istället. Så blir väl att åka hemifrån runt tio imorgon.
Vet inte riktigt vem jag ska rida då Bounty är och tävlar imorgon, hoppas det går bra för dom! Så vet inte riktigt, får helt enkelt se när jag kommer upp dit.
 
Jag ska även hinna åka till Halmstad med Clara & Julia på lovet. Sedan ska jag och mamma åka till ullared någon dag. Ska försöka klämma in någon dag med Ellen med. På lördag ska min bror på någon mässa i Jönköping så då ska jag gå på a6 och ikea osådär. Kul , vet dock inte hur mina pengar ska räcka till, haha.. Men det fixar sig på något sätt. Nej, nu får jag sluta snacka. Men nu vet ni lite vad jag håller på med under veckan om jag inte uppdaterar så bra.
/Moa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0