Redan söndag

Hej eller godmorgon! Vaknade redan vid halv åtta idag igen. Haha vet inte vad det är med mig men jag gick och la mig tidigt och det är ju skönt att vakna upp tidigt och vara pigg. Gick iallafall upp vid nio gjorde frukost och satte mig och skrev av det jag skrivit i mina anteckningar till so uppsatsen. Gjorde även hemkunskaps läxan så det är gjort. Kom på nu att det är väldigt skönt att ha saker gjorde så jag slipper stressa dom dagen innan, för imorgon är det skola och sen ridning.

Iallafall, ska väl läsa kemin någon gång och sedan plocka i ordning på mitt rum.
Vid två kommer Nellie och hämtar upp mig så åker vi ut till stallet. Ska bli kul och vädret är ju hur fint som helst!
Oj, nu babblar jag på en massa igen. Vi hörs senare! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0