Onsdag

Hej! Har verkligen inget att blogga om. Känner inte direkt för att skriva en massa eller åh jag vet inte..
Aja, kom ju hem och bakade blev ganska bra och uppskattat iallafall. Har kollat lite på oth osådär med. Skönt att bara ha en dag att ta det lugnt.

Imorgon är det dryg och lång skoldag, zumba efter det vilket gör dagen roligare. Sen måste jag hem och plugga då vi har engelskaprov på fredag och två läxor. Tack och (LOV) att det snart är lov, för nu börjar krafterna ta slut känner jag och har inte haft någon provfri vecka på sju veckor typ.. Efter lovet vill jag inte ens se hur det ser hur.

Ne nu ska jag verkligen inte klaga och tjata på. Vi hörs någongång imorgon antar jag.. /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0