my day

Hej på er!
Skolan idag var helt okej, slutade tidigare på biologin så det var tummen upp för det. Efter skolan tog jag bara det lugnt och taggade sedan upp för tränigen. Den gick bra, känner mig i bra form just nu faktiskt. Jag har precis redigerat ihop tre bilder nu på dagens outfit, och usch vad fult det blev.. Haha, men det får duga.
 
Imorgon väntas en lång dag med massa långa lektioner, cyklar hem och äter lite för att sedan bege mig ut och springa. Hoppas att det blir fint väder imorgon, hatar kyla och blåst. Nu måste jag tyvärr sätta punkt här för jag måste läsa igenom kemin, jag ber till gud att vi inte har läxförhör på det för då är det hejdå haha.
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0