Lugn dag

Hej på er!
Jag ligger här och gör ingenting alls, är ganska trött men har ingen ork till att sova. Innan idag skrev jag ut en massa recept som jag ska sätta in i min pärm sen, smarrigt! Morgondagen blir minst lika lugn, kort skoldag med bra lektioner och fotboll på kvällen så som det set ut nu, lite plugg får väl klämmas in också.

Jag vet inte hur jag känner för bloggen, haha. Jag älskar verkligen att skriva men vet inte om jag blir nöjd varje gång, själv tycker jag att det är mycket roligare att läsa långa och ordentliga inlägg med bra innehåll, inte bara hej och hejdå liksom. Men så blir det ibland när man inte får inspiration till att skriva. Jag gör mitt bästa iallafall och imorgon tänkte jag fota outfitbilder till er, lite roligare än bara iPhonebilder. Nåväl, ska inte snacka på en massa, hoppas ni haft en fin dag! /Clara

Trackback
RSS 2.0