Längtar

Fattar ni att det snart är lov eller? Sjukt glad över det. Kan behövas efter inte en enda provfri vecka på sju veckor. Iallafall har ju lång dag imorgon men en lektion är iallafall inställd så en lektion mindre är väl alltid lite bättre! Har prov sista lektionen med får väl se hur det går med det. Sen drar jag ner och fixar mina ögonbryn och ögonfransar, pallar inte se ut som ett spöke när jag kommer hem sen för jag kommer nog ta en starkare färg som håller längre denna gången. Aja, ingen bryr sig.

Nu ska jag ta och sova tror jag, försöka sova bort huvudvärken och vara pigg imorgon. Hörs imorgon! /Moa

Tjejerna som hade färg på hela kläderna efter bildlektionen.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0