Helg

Hur skönt med helg? Superduper skönt. Iallafall åkte ju upp till gislaved, köpte ett skärp som jag kollat på länge. Fick ingen bra bild på det men visar någon dag när jag har tid. Sen upp till gark och gick på den dära kursen. Vet inte riktigt, kunde det mesta men bra att repetera lite så får se om jag är med på någon tävling någon helg sen. Kom hem och åt duschade sen och sen har jag bara kollat på oth. Är helt över trött nu, somnade nästan innan framför oth.

Imorgon ska vi iallafall en runda till Halmstad, eurostop typ för de ska köpa någon sågsak eller något haha. Så då går jag på hööks och de andra affärerna tänkte jag. På kvällen ska jag gå till Clara och fira henne lite med i efterskott. Blir nog en bra dag, vi hörs imorgon! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0