Ett skratt förlänger livet

Hejsan! Kom hem för en stund sedan. Var ju hos mormor innan idag kom hem typ tjugo i fem sen vid tio i fem så kom Julia och Clara hit så cyklade vi ner och köpte massa gott. Trodde jag skulle vara helt slö hela kvällen för höll på att bryta ihop innan dom kom av trötthet. Har aldrig varit såhär trött och slö innan? Men sen blev det bättre.
Har skrattat så jag fått ont i magen ikväll, kvällshumorn kom efter ett tag och jag har knappast någon aning om vem som gick vidare i melodifestivalen ens? Aja, sjukt kul kväll.

Imorgon ska jag åka ut med Nellie till stallet vid två, super skoj. Innan det ska jag väl försöka få lite plugg gjort. Denna veckan ser inte så rolig ut. Sen vet jag inte vad jag ska göra mer, typ vanliga söndags saker.
Men är trött nu så vi hörs mer imorgon! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0