Efterlängtad fredagskväll

Hejhopp! Kom hem från stallet vid kvart i sex typ. Idag kunde vi till och med rida i paddocken (vårkänslor) . Det kändes bra och jag kände att jag kunde rida igenom henne lite mer, super kul!
Kom hem och duschade och sen fixade jag mat till mig själv, då jag var hemma själv. Borde satsa på kock tror jag!

Nu ikväll har jag kollat på fyra avsnitt av oth och ätit vindruvor och lite mörk choklad, gott!! Denna fredagen var efterlängtad kan jag säga. Iallafall, vi hörs mer imorgon. Ska till mormor en stund och på kvällen kommer Julia och Clara hit och jag ska försöka mig på en middag med hjälp av dom, haha. Aja det blir mys framför finalen av mello.
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0