Ooops, blev lite halvt sugen på våffor nu..
 
Iallafall.. Hej på er!
Min dag har varit bra förutom att jag fick sjukt ont i magen och kände mig illamående + att jag svettades i skolan så jag gick hem, skulle egentligen gå hem en timma senare men blev tidigare. Jag tog en Ipren och sen släppte allt, så skönt. Vi åkte upp till Värnamo för att ta nya pass och ett tandläkarbesök ang tandställning. Om två veckor sitter jag här med räls, kommer nog bli sjukt bra när allt är klart, alltså när jag är 17-18 typ haha.
 
Nu ikväll har jag bara suttit framför tvn samt skrivit lite tyska, ska nog dra mig mot sängen snart faktiskt. Imorgon väntas en helt vanlig tisdag, skola till 13.50, hem och plugga lite kanske och sen en springrunda. Blir nog bra. Vi hörs mer imorgon! /Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0